Okrem rubriky Novinky, by som vám dnes chcela predstaviť ďalšiu novú rubriku a to Kórejské kozmetické firmy. Keďže banku som nevykradla a naozaj nepoužívam len kórejskú kozmetiku, musím vymyslieť aj inú obsahovú náplň tohto blogu. Napadlo mi teda napísať pár slov o jednotlivých značkách, ktoré tu dosť často spomínam. Začnem asi v našich končinách tou najznámejšou a to Etude House. 


Dôvod prečo je podľa mňa táto značka ako tak známa (toto berte s rezervou) u nás je rozhodne K-pop. Etude house sa v plnej miere vezie na Hallyu wave – teda kórejskej vlne. Toto označenie znamená veľkú popularitu všetkého kórejského vo svete. Začalo to asi pred dvanástimi rokmi v Japonsku a zasahuje to pomaly a isto celý svet. Hudba, filmy, oblečenie a hlavne kórejské celebrity, ktoré sú hlavnými tvárami všetkých veľkých kozmetických firiem. A Etude House máva vždy tie najlepšie. Mená vám asi nič nepovedia, ale pár ich spomeniem. Aktuálnymi tvárami značky je už viac ako dva roky Sandara z mega populárnej dievčenskej skupiny 2NE1 a pred pár mesiacmi sa k nej pridali chlapci zo skupiny SHINee, ktorých zbožňuje celé Japonsko. Z minulých tvári by sa dali spomenúť Lee Min Ho (Boys over Flowers, City Hunter), Park Shin Hye (You're beautiful) a tak ďalej. 

 Sandara Park - 2NE1

Hlavnou charakteristickou črtou tejto značky a takmer dokonalé rozoznávacie znamenie je, že takmer všetko je ružové (či obal, reklama, logo) a strašne sladké (vo význame rozkošné a dievčenské). Ich cieľová skupina sú dievčatá a ženy hlavne mladšieho veku, čomu je prispôsobený celý marketing. Samozrejme, že majú línie aj pre staršiu pleť, nie sú pre nich však prioritou. Ak si totiž zvolíte za hlavnú tvár produktov nenormálne sladkú kórejskú chlapčenskú skupinu, ťažko asi oslovíte ženy po 40tke :) Aj keď určite sa nájdu aj také...
 
SHINee

 
Ďalšou vecou, čo určite stojí za zmienku sú ich kamenné obchody. Nachádzajú sa po celej Kórey a sú snom asi každej ženy, ktorá má v sebe aspoň trochu malej princeznej. Sú samozrejme ružové, sladké a neskutočne rozkošné. Kórejci milujú „cute“ veci a tak všetky obaly sú plné mašličiek a kudrliniek. 


Ak by ste mali záujem popozerať si ich oficiálnu stránku, tak vás trošku sklamem. Na úvodnej stránke je síce rozkošný domček, nad ním možnosť vybrať si z 3 stránok, pričom jedna je anglická, no nefunguje. Teda commnig soon je tam snáď tak dlho, že už aj zabudli, že ju chystajú. Máte možnosť sa teda prekliknúť na kórejskú a lúštiť znaky. Ak teda máte nainštalovanú podporu pre znakové jazyky. Inak vás zaplaví kopa štvorčekov, ktoré nedávajú žiaden význam. Trochu ovládam kórejský hangul (ich obdoba našej abecedy – a musím sa niekdy pochváliť, že to viem) takže stránku mám prezretú. Obsahuje eshop, blog, fórum a iné klasické podstránky. 

Krém na ruky Missing U! 

Ku kvalite sa môžem vyjadrovať len ťažko. Mala som pár ich produktov, aj môj prvý BB krém bol Etude House. Myslím si, že ceny za ktoré sa predáva, je to fajn. Nie je to nič extrémne lacné, ani drahé. Veľkým plusom sú krásne obaly a väčšinou skvelá vôňa ich produktov. Skôr by som asi doporučovala dekoratívnu kozmetiku, majú peknú ponuku rúžov a tieňov. Ich BB krémy sú takisto veľmi v pohode. Plus je to skvelý úvod do kórejského kozmetického sveta.
Za všetko hovorí ich slogam: Wanna be sweet?


3 Comments

  1. Článek jsem zhltla. To mě baví a nikde jinde se takhle komplexní informace nedozvím. Mají ty výrobky tak vymazlené, radost pohledět ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada, že sa páčil a že si aspoň niekto prečíta :) Veľmi pekne ti ďakujem za každý komentár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som sa zamilovala to tých malinkých leskov na pery http://imgs.inkfrog.com/pix/toly76/388_Missing_U_lip_balm_Bee_Happy_light.jpg ... chjaj

    OdpovedaťOdstrániť