Ahojte,
rozhodla som sa, že takým dobrým zahrievacím postom bude nejaké jednoduché líčenie. Dnes som odišla skôr z práce, lebo som sa necítila dobre. Teraz keď už mi je fajn, tak som sa trošku pohrala v kúpeľni.
Jedná sa o výraznejšie líčenie v mojej asi najobľúbenejšej farebnej kombinácii - zlatohnedá. Použitá bola hlavne paletka od MUA Undressed, ktorú som tu už ukazovala. Bol to darček a naozaj ma veľmi potešil :)
Na obrázku sú zakrúžkované jednotlivé tiene, ktoré som použila. Ako podklad mi poslúžilo Color Tattoo od Maybelline v odtieni 35 On and on bronze. Nakoniec som miesto čiernej linky použila olivovo zelenú ceruzku od GOSH Golden Moss. Samozrejmosť je špirála a ceruzka na obočie. Dúfam, že sa páči :)




V priebehu nasledujúcich dní by som vám rada ukázala, čo nové u mňa pribudlo a konečne sa vrhnúť na recenziu niektorých produktov, ktoré som za ten mesiac, čo som sa neozvala, stihla dobre odskúšať. Tešiť sa môžete na Peach Sake BB cream a masky od Nobilis Tilia. Snáď aj v práci pôjde všetko tak, aby som sa ku blogu dostala :)


2 Comments