Ahojte, dnes mám pre vás opäť recenziu na niečo kórejské. A to konkrétne maskaru od TONY MOLY Cats Wink Mascara. Myslím, že podľa obalu je každému jasné, prečo som si ju objednala :) Okrem toho mala pomerne dobré ohlasy na internete a veľmi dobrú cenu. Po mojej prvej nie veľmi úspešnej skúške kórejskej špirály, som sa rozhodla, že im dám ešte jednu šancu.


Ku obalu asi len toľko, že je to klasický tvrdý plast čiernej farby. Čo mu dominuje je vrchnák s rozkošnou mačičkou :) Veď kto by nechcel takúto špirálu? Zatváranie sedí dobre a veľkosť je do ruky tak akurát.


Kefka je jemne ohnutá a štetinky sú klasické. Pripomínala mi Maybelline Colossal Volume Express Cat Eyes, s ktorou som mala viac menej dobré skúsenosti. Mám celkom rada zahnuté kefky, napriek tomu, že občas mi pri nanášaní zlepujú riasy. Je to problém aj tejto (Tony Moly) aj predchádzajúcej (Maybelline) špirály. Musím teda dávať pozor a nanášať farbu pomerme opatrne.
Ďalším problémom je, že kefka naberá veľa farby a tú potom celú nanesie na riasi... katastrofa je na svete. Teda opäť musím dávať pri maľovaní obrovský pozor.

Špirála sľubuje vytočenie a predĺženie rias. To naozaj aj spĺňa. Riasi sú pekné, dlhé a vytočené. S tým som naozaj spokojná. Ďalším veľkým plusom je výdrž. Táto špirála drží na očiach ako pribitá a vôbec neopadáva. Trošku horšie sa odličuje. S micelárkou to ide dosť zle, s odličovačom od Dermacolu o niečo lepšie.

Čoho sa trošku obávam, že veľmi skoro vyschne. To bol problém aj špirály od Skin Food. Uvidíme, zatiaľ ju mám dva týždne a je to OK. Opäť si ju asi ale nekúpim. Veľmi rada skúšam nové veci, takže nabudúce to bude určite niečo iné.

Kupovala som ju na ebay, priamo z Južnej Kórey. Cena bola aj s poštovným cca 6 dolárov.








8 Comments

  1. Macicka je zlata, mam rada take detaily, vedia mi zdvihnut naladu :-). Netrusi sa inac ta riasenka? Vies, napr. ze po celom dni mas oci ako panda :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Absolutne, je to asi jedina spirala, co mi neopadava a fakt drzi ako pribita.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ta je boží, miluju všechno co je "kočičkové", takže moc dík za tip, jdu šmejdit na ebay:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzera skvelo...krásne ti spravila oči:)


    pozývam ťa na giveaway

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, asi mam napad na vianocny darcek. Dokonale!!!! Aspon nadej pre damy, co nemaju riasy:0) inak naozaj tak dobre drzi? Ja hovorim, ze tie pokusy dlhodrziacich veci na tvari by mohli rpbit na mna... Mne zide do 1 hodiny tien z oci i ked si dam podklad a spirala s ceruzkou sa presunie zahadnym sposobom pod moje oci...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drzi naozaj dobre, predlzuje obstojne. Ked prides, mozem ti ju dat vyskusat :)

      Odstrániť
    2. Ja mam to stastie, ze mne netreba predlzovat. Ja mam svoje riasy aj bez toho nechutne dlhe....

      Odstrániť