Ahojte,
dnes to bude taký - ako sa zvykne hovoriť - NEW IN post :) Trošku sa mi nahromadili nové veci, takže by som vám ich chcela ukázať. Začnem dvoma darčekmi - jeden od kamarátky, čo bola v UK a druhý od kamaráta, čo pracuje v lekárni. Aj keď tento "darček" je skôr v zmysle: "Došli nové vzorky, chceš? Nabalím ti nejaké?" No samozrejme, že chcem :) A keďže presne vie aký typ pleti mám, odišla som som s taškou plnou Biodermy a LaRoche.
Kamarátku som zas poprosila, či by mi nepriniesla MUA tiene. No včera sa ku mne konečne dostali. Bola to láska na prvý pohľad :)



Ďalšie veci som si už ale poctivo kúpila za svoje ťažko zarobené peniaze. Prvá fotka je nákup z našich drogérií a obchodov. Konkrétne sa je dná o dva sprchové gély od Yves Rocher. S tou značkou sa pomaly zoznamujem a som milo prekvapená kvalitou. Mávam problémy s podráždenou pokožkou a alergiou na rôzne sprchovacie gély. Tieto sú zatiaľ veľmi fajn, uvidíme, čo bude ďalej.
Dermacol odličovač som vzala dá sa povedať len tak na slepo a opäť som milo prekvapená. Je tu veľká pravdepodobnosť recenzie :) Balea Urea telové mlieko je moja stálica už pár rokov. Nie som nejako závislá na telových produktoch, ale tento mi veľmi vyhovuje svojou vôňou a účinkami. No a drobnosti z dekoratívky sú ceruzka na obočie od Catrice a lesky od Essence. Opäť spokojnosť.


A zakončíme to objednávkou prírodnej kozmetiky Nobilis Tilia, ktorú som urobila koncom augusta a za dva týždne bola doma. Je to vtipné, že veci z cudziny mám doma podstatne skôr :) Každopádne som rada, že už je to doma a môžem začať skúšať. Francúzsky zelený íl je zatiaľ absolútna pecka, gumovacia maska veľa vody nenamútila a tymianová voda je veľmi príjemná. Budem testovať ďalej :)



5 Comments

  1. Tak som zvedava, co povies na Tiliu :) Inak, ta dodacia doba sa v auguste predlzila y dovodu dovolenku, mali o tom aj info na stranke.
    Ten odlicovac Dermacol som chvalila na blogu, pletova kozmetika od nich mi vacsinou nesedi, ale tento bol fajn.
    Ceruzku od Catrice mas tu s maskarovou kefkou na konci?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vedela som, že to bude dlhšie trvať, bolo to uvedené pri produktoch. Skôr je to pre mňa nezvyk len v tom, že objednávam veci len zo zahraničia a odtiaľ sú väčšinou expresne u mňa :) Inak íl je naozaj úžasný.
      Dermacol sa mi ako značka začína veľmi páčiť, mám pár vecí a som veľmi spokojná. A áno, je to tá ceruzka s kefkou na konci. Veľmi sa mi páčil odtieň a aj výdrž je veľmi fajn.

      Odstrániť
  2. Tiez som zvedava na Tiliu, najma na ten zeleny il... mam ho na wishliste, tak netrpezlivo ocakavam recenziu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte ho pár krát potestujem a určite sa tu recenzia objaví :)

      Odstrániť
  3. Samé supr věci, těším se na recenze. :)
    MUA paletky jsou neskutečně fotogenické a při studování dalších fotek mě jako první napadlo, že bych taky chtěla mít kamarádku/kamaráda v lékárně. :DD

    OdpovedaťOdstrániť