Ahojte, dnes som si pre vás pripravila recenziu na "jabĺčko". Takto rada volám tento krém a myslím, že podľa obalu je každému jasné prečo :) Jeho celý názov je TONY MOLY Red Appletox Honey Cream.


V priebehu zimy sa ku mne dostalo pár vzoriek. Vyskúšala som ho, nebol zlý. Potom si ho objednala moja kamarátka a mne sa brutálne zapáčil obal. Takže som si ho vzala tiež :) A ten, na ktorého obrázok sa pozeráte, je už moje druhé balenie. 
Výrobcom je kórejská značka TONY MOLY a tento krém sľubuje zlepšenie elasticity pokožky, je vhodný aj na masáž tváre. V zložení nájdete rôzne druhy medu (čierny med, propolis, extrak z Manuka medu), želé a výťažky z jablka. Môže sa používať denne, raz až dvakrát za týždeň si s ním môžete dopriať masáž.


Obal je krásne veľké plastové jablko. Vo vnútri nájdete priloženú malú lyžičku, ktorá slúži na naberanie krému. Čo sa týka konzistencie, ono to vlastne nie je krém, je to taký tekutý gél. Farba mi pripomína jablkovú výživu, dokonca aj podobne vonia. Samozrejme, cítiť z neho aj med. Je pomerne veľký, 80 ml.


Tým, že je možné ho používať aj ako masážny krém, nevypíja sa do pokožky hneď, ale treba ho zapracovať. Po chvíli sa úplne vpije, môže po ňom ostať jemne lepkavý pocit. Používam ho ako denný aj nočný krém. Veľmi rada si na neho aplikujem sleeping pack, tiež od Tony Moly (recenzia bude). Ráno sa zobudím a mám naozaj veľmi peknú pleť - vrámci svojich možností. Dávam si ho aj ako podklad pod BB krém, ktorý na ňom dobre drží.


Či naozaj zvyšuje elasticitu pokožky neviem posúdiť. Už síce nemám 25, ale pokožku mám stále pomerne pružnú. Viem ale, že mi veľmi vyhovoval na jar, keď už vonku nebola taká zima, ale ešte neudreli letné horúčavy. Predpokladám, že mi podobne dobrú službu bude robiť aj na jeseň. 



Odporúčam s ním vyskúšať masáž tváre. Ja to raz za čas robím, vtipnými pohybmi, ktoré som si zapamätala, keď mi masáž robila kozmetička. Je to veľmi príjemne hlavne večer, kedy vás to dobre naladí na spánok. Ideálne je aby vám tu masáž urobil niekto iný. Celkovo sú vraj masáže tváre veľmi prospešné pre pokožku, pretože zvyšujú tvorbu kolagénu a tým znižujú možnosť tvorby vrások. 
Na ebay sa tento krém predáva za cca 16 dolárov aj s poštovným. Dajú sa zohnať aj vzroky na vyskúšanie za cca 2 doláre (3ks).
Za seba tento krém odporúčam, mám mastnú pleť. Kamarátka s veľmi suchou pleťou si ho takisto pochvaľovala. 


Leave a Reply