Ahojte,

trošku som si od blogovania dala pauzu a užívala si asi posledné teplé dni :) Takže dnes sa vraciam s novinkovým článkom. Tých nových vecí na kórejskej kozmetickej scéne nie je veľa, ale zopár sa ich našlo.

Začnem s  Etude House. Ten spustil asi pred troma týždňami veľkú kampaň na nová špirálu. Jej názov je Lash Perm 3 Step Volumecara Doll Doll. Ako sme už u Etude House zvyknuté, obal je ružový. Špirála by mala fungovať troma spôsobmi, pre tri rôzne efekty. Od prirodzeného po dramatický.
Najprv som nechápala, ale pravdepodobne otočenie špirály bude regulovať naberanie farby na kefku. Keďže osobne stále nie som presvedčená o skvelej kvalite kórejských špirál, túto asi vynechám.
Pridávam aj rozkošnú reklamu, ktorá stojí za pozretie.




 

Pokračovať budeme trochu neobvyklou vecou pre náš trh. A opäť tu platí, že ak v Kórey niekto príde s niečím novým a zaujímavým, hneď to musia mať všetci. Osobne som sa s touto novinkou stretla u pomerne neznámej značky It's Skin a jedná sa o zariadenie, ktoré vám nanáša na pleť produkt. Špeciálne je to v tom, že zariadenie vibruje a tým ho zapracúva do pleti. Väčšinou sa jedná o BB krém, ale klasický make up.

Tu je na ukážku video:



To bolo pred pár mesiacmi. Momentálne má niečo podobné takmer každá veľká kórejská značka. Ako novinku to uviedol Etude House, Tony Moly a Missha. Dá sa predpokladať, že postupne sa objaví aj u ostatných výrobcov.




Etude House BB krém

Tony Moly krém na tvár
Missha Make up



Značka Skin79 je známa najmä širokou ponukou kvalitných BB krémov - milujem ich Hot Pink. Teraz prišli na trh s novinkou a to penovým BB krémom, ktorý má rozžiariť pleť. Detailnejšie info sa mi však nepodarilo nájsť :(

Skin79 uviedol aj novú líniu dekoratívnej kozmetiky s názvom Kick It Side. Tvárami značky sú moje obľúbené Brown Eyed Girls. Veľmi zaujímavo vyzerajú ceruzky a linky na oči. Odporúčam si pozrieť túto stránku. Takto sa robia reklamy :)




Samozrejme, že noviniek je viac, ale väčšinou sú to buď prebalené staré produkty alebo nič zaujímavé :) Snáď bude nabudúce kórejská novinková úroda lepšia :)


8 Comments

  1. aj my sme si doma užívali prechádzky a dobre že sme boli, pretože od dnes to vonku už vyzerá všeliako, reklamy pozriem doma, v práci sa nedá :) Ale som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás je ešte celkom pekne, ale predpokladám, že zajtra to začne. Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Hm, asi sa začínam zamýšľať nad tým BB krémom od Skin79. Aj ja síce milujem hot pink, ale očividne budem musieť vyskúšať aj niečo iné.
    Reklama je naozaj taká ala Etude House, ale Shinee a Dara sú rozkošní. Teraz sa teším na reklamu od Tony Moly, pretože ich tvárami sa stali chalani z JYJ, takže osm zvedavé a možno ma presvedčia aj na TM kozmetiku....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tony Moly je vyborna kozmetika, podla mna asi najlepsia korejska aku mam :)

      Odstrániť
  3. No neskutocne fajne obaly maju tie znacky. Kebyze sa mam riadit len podla nich, tak som uz davno zbankrotovana :D. Ta vibrujuca vecicka ma zaujala, nemusi to byt zle, viem si predstavit, ze to moze dost pomoct vyslednemu efektu... Dakujem opat za super tipy! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ťažko povedať, aké to je. Je tam teraz okolo toho veľký boom. A práve preto mám pocit, že to nebude bohvie čo... zbytočné peniaze nemám, takže skúšať to nebudem :D

      Odstrániť
  4. ta reklama na řasenku mě dostala. vůbec si neuvědomuji, že bych kdy viděla v jakékoliv reklamě na řasenku chlapa...

    jinak: myslím si, že jakékoliv vibrující zařízení na makeup je neskutečná blbost. pěnový bb krém je taky blbost. a kickit site se mi nelíbí, asi jsem na to moc stará.

    takže: novinky mě zatím moc nezaujaly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa z noviniek páči len ten Kick it side, zvyšok nie. Ale pripadal mi zaujímavý :D

      Odstrániť