Ahojte, nadpis prosím berte s rezervou :) Každopádne som sa po dlhej dobe vrátila ku mojej obľúbenej činnosti a to výrobe bižutérie. Mojou najväčšou slabosťou sú náramky. Nemôžem povedať, že by som ich nejako pravidelne nosila, ale rozhodne ich vyrábam najradšej zo všetkého. A tak včera večer pri filme vznikol jeden a dnes doobedu druhý. 
Oba sú robené na ten istý spôsob, len v inej farbe a s inými ozdobami. Koncom minulého roka som jeden podobný už vyrobila a hneď si našiel novú majiteľku, takže som sa rozhodla, že si ešte také vyrobím. Jeden je decentnejší, v čierno-zlato-brondzovej kombinácií, doplnený o kovové lístočky. Na mňa osobne pôsobí jemne indiánsky. Druhý je variáciou na pôvodný náramok, zo zvyšných korálok. Je pestrý veselý ale zároveň ešte stále bežne nositeľný :)




A o tom, že som naozaj náramková princezná svedčí táto fotka :) Je to len menšia časť toho čo mám doma. Všetko je to moja práca. Dúfam, že sa páči.


5 Comments

  1. Sikovna si, musim povedat, mne nikdy taketo drobne prace nesli :'(. Naramky mam rada aj ja, ale ja skor take tie hutnejsie, kde o jemnej praci nemozno ani len hovorit :-). Predavas ich aj cez nejaky portal?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Áno, predávam na Sashe... teda mám tam galériu, momentálne to tam stojí, lebo som viac ako pol rok nič nepridala. Keď tak tu je link: http://www.sashe.sk/grania

      Odstrániť
  2. wow! mne sa páči ten fialový, ja som cukrík! a posledná foto, tam sú samé skvosty! krásne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, tiež som na farebnejšie veci ale koniec koncov nenosím nič :)

      Odstrániť