Ahojte,

keďže foťák som zabudla u frajera, nemám čím fotiť :) Tak dnes len krátky a rýchly post na úplne inú tému. Ku kórejskej kozmetike som sa dostala cez svoju závislosť na kórejskej hudbe a seriáloch. Je to môj najväčší sen, dostať sa do tejto krajiny :) Preto ma prekvapilo ako moju FB stenu zaplavilo zdieľanie kórejskej pesničky od ľudí, ktorí k-pop vôbec nepočúvajú. Určite ste sa s ňou stretli aj vy. Písali o nej aj na TASR a v Novom Čase :) Od pridania klipu na youtube v polovici júla, stihla nazbierať 88 miliónov pozretí.
Áno, je to "tučný" kórejský rapper menom PSY a jeho pesnička GANGNAM STYLE.


Peknú slnečnú nedeľu želám :)


6 Comments

  1. ale je to chytľavé :D bol tým zahĺtený celý FB a YT :) tak som nakoniec na to klikla a nechápala som ... ale proste "ide mu karta" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, zadarilo sa :) On sám vraj taký úspech nečakal :D

      Odstrániť
  2. :D Mne kazdy rap od neanglickeho autora znie strasne zabavne (nie zeby som ten anglicky mala rada) :D
    Inak, mas odo mna ocenenie :-) -> kuk sem: Liebster Blog Award

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem kórejčinu, takže aj rap sa mi páči a on je skvelý :D
      A veľmi pekne ďakujem za ocenenie, naozaj si to cením. Ešte raz vďaka.

      Odstrániť
  3. Aj mna to prekvapilo. AKoze pozrela som sa na to a povedala som si , ze WTF a potom ma to dostalo asi ako "wow, fantastic baby", ale mam radsej tuto verziu, ako tu umnaucanu Oppa style, ci ako sa tomu nadava. Teraz si idem tak mierne zgustnut na T-are :o)

    OdpovedaťOdstrániť