Ahojte,
včera sa ku mne dostali nejaké nové tiene, takže dnes som ich skúšala a toto je výsledok. Ak by nebodaj niekoho zaujímalo, čo presne som použila, nech sa ozve v komentároch.
Inak už je tu jeseň oficiálne... tak snáď bude teplá a pekná :)



UPDATE: Čím som sa líčila? Použité boli tiene od MUA a to konkrétne z paletky Shade Glamour Nights Palette. Na obrázku vyznačím, ktoré presne, pretože nemajú názvy.



Tieňv žltom krúžku som naniesla na celé pohyblivé viečko, následne pridala tieň vo fialovom krúžku do prostred viečka na rozjasnenie. Do kútika pridala tieň v zelenom krúžku a vytvorila efekt "mačacích očí". Tieň v ružovom krúžku som pridala na nadočnicový oblúk.(Dúfam, že je to jasné). Dokončila som to zelenou gélovou linkou od Essence a špirálou.


8 Comments

  1. neskutocne super to vyzera, najma ta svetla zelena ci modra ci co to je! no a co si pouzila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som to pridala do článku, dúfam, že je to zrozumiteľné :) A ďakujem, som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
    2. nemáš za čo, a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Fajne su tie MUA paletky, uz ma velmi pali karta v penazenke, som zvedava ako dlho budem odolavat! A licenie je krasne, presne moj oblubeny styl, cize nemam co vytknut ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paletky sú fajn, určite si ešte nejakú kúpim, hlavne za tú cenu :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Nádhera. Už jenom kvůli tomuhle líčení si paletku v budoucnu určitě koupím. Prostě dokonalost :D

    OdpovedaťOdstrániť