Ahojte,
začiatkom mája sme sa s mojou dobrou kamarátkou dohodli, že ju skúsim nalíčiť a nafotiť :) Že sa zahráme na fotografku a modelku. Obom nám to prišlo strašne vtipné, lebo sme veľmi hanblivé. Ona pózovať a ja fotiť. Po dlhšom dohováraní sme sa vybrali ku za sídlisko, do lesopakru. Bolo pomerne teplo, takže vonku bola kopa ľudí. Museli sme sa skrývať, aby sme neboli veľmi nápadné :)
Nakoniec to dopadlo pomerne fajn, ja som nafotila cca 400 fotiek (väčšina nepoužiteľná), no niektoré sú zverejniteľné, tak sa s nimi pochválim :)
Na čo som však minule prišla, že mi celý album zmizol z počítača a ja naozaj netuším, kde tie fotky sú. Veľmi ma to mrzí, pretože som plánovala upravovať. Kamarátka by mala mať u seba nejaký výber, tak snáď sa ešte ku nejakým dostanem.

Sú len štyri, ale snáď sa vám budú páčiť.



6 Comments