Človek si povie, že kašle na tú kórejskú kozmetiku, veď ono nie je až taká úžasná... dá si od nej pauzu na pár mesiacov a potom sa nestačí diviť. Dnes som si tak zbežne obzrela svoje obľúbené eshopy, pretože mi bude treba doplniť veci, ktoré sa už stali súčasťou mojej "kozmetickej rutiny". To bola osudová chyba! SKIN FOOD má nové pleťové vody, ETUDE HOUSE veci na póry a TONY MOLY dokonalé lesky. Už teraz moja peňaženka plače ako malé decko. Pridám zopár názorných ukážok z vecí, čo naozaj nutne potrebujem :)

Spomínané peny, aj ja budem Happy keď ich budem mať :)

Kto by nechcel pleťovú vodu, čo vyzerá ako "voda" ;)

MUST HAVE - vajíčko na póry, ktoré zvnútra vyzerá ako vajíčko! :D

Opäť niečo na póry - podstatný je obal

Áno, opäť obal... ale proste keď je to raz rozkošné, nepomôžem si...

A ukončím tento veľmi podnetný "článok" vyhlásením, že sa na to radšej idem vyspať, potom si skontrolujem stav účtu a veľmi rýchlo ma všetko prejde ;)

Všetky fotky pochádzajú zo stránky cosmetics-love.com


9 Comments

  1. Ja mám stále ten problém, že to možno ani tak nepotrebujem, ako sa mi páči balenie. Ja sa poznám, aj tak ešte BB krem objednávam 2 mesiac.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veď presne, obal predáva a preto to chcem... uvidím, čo reálne si z toho kúpim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to kávové dačo vyzerá dokonale^^ aj tie mačky/zajace(?) (už neviem, aká to je značka, ale majú toho veľa s takým designom :D)
    kórejskú kozmetiku zbožňujem, už len preto, lebo to je niečo "iné" a zaujímavejšie ako to, čo nájdem bežne v drogérkach
    momentálne poškuľujem po TONYMOLY Latte Art Milk-Tea Morning Pack aaaa Etude House Happy Tea Time Cleansing Foam :D
    len to fakt lezie do peňazí :D a hej, obaly^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To kávové voľačo vyzerá dokonale :) Inak ten TONYMOLY Latte Art som mala a po dvoch použitiach som to dala preč. Akoby si si na pleť dala silikónovú masku, ktorá sa nedá zmyť. Takže skús pouvažovať, či to chceš. Neviem aké sú na to recenzie na internete ale pre mňa to bol obrovský fail... dokonalý obal, ale to je asi tak všetko.
      A áno, lezie to brutálne do peňazí, hlavne ak s tým človek potom nie je vôbec spokojný.

      Odstrániť
    2. uff tak nad tým latte art potom ešte asi porozmýšľam :D to je na tom blbé, že sa to nedá nikde vyskúšať, preto si radšej najprv objednám z ebay.u vzorky :D napríklad skinfood royal honey hydro essence ma tak prekvapilo - vyzerá to ako úplne obyčajný priesvitný gel, skoro bez vône (samozrejme, že som naivne čakala niečo medové :D) a zanechával taký trochu lepkavý pocit, tak som ho dávala len na noc (s pocitom vyhodených peňazí)..myslela som, že to je len nejaký odrb ale po pár dňoch som už videla rozdiely (ale to sklamanie na začiatku mi za to nestálo :D) :D
      preto si už radšej vždy vopred hľadám recenzie, nech nekúpim nejakú úplnú somarinu na základe názvu či obalu :D

      Odstrániť
    3. Skus pohladat, mozno ze len mne nesedel. Ale mala som z neho pocit, akoby som si na tvar namazala nejaky silikon. Skusala som to aj zmyvat ako pisali, ale aj tak ostal taky mazlavy pocit. A este ked som na to mala dat krem a BB krem, tak to bolo hnusne. Vzorky som z toho nikde nevidela a nejaku recenziu co som citala, tak ta bola pozitivna. Co uz...
      Skin Food ma fajn veci, ta medova rada mi velmi nesedi, mala som nejake vzorky. Kazdopadne recenzie su moja spasa :D

      Odstrániť
    4. nj tie veci od skinfoodu su mimoriadne lakave...robia cest svojmu menu :D hmm ten bb cream od nich, nieco s afternoon tea (je to tusim citronove, broskynove a este nejake) si neskusala?
      inak celkovo sa mi pacia tie ich strelene veci, teraz mam nejaku vzorku kremu co ma pomahat spat aa minule mi prislo tony moly peeling na nohy (to som musela objednat, zvedavost nepustila, ale bojim sa dost, predsa len su to ocividne velmi silne chemikalie:D) tak bude adrenalin :D

      Odstrániť
    5. Nad tym BB kremom od Skin foodu uvazujem, je pomerne lacny a rada skusam nove veci, takze asi bude moj :D
      Daj potom vediet ako dopadol ten peeling, to som zvedava co to robi :D

      Odstrániť
    6. no prave, je lacny, vyzera zaujimavo a ja by som kupila hocico keby na to nalepili ze obsahuje caj :D:D
      peeling planujem v dohladnej dobe, potom o tom urcite nieco u seba napisem :D dufam ze to prezijem v zdravi (spolieham sa na to ze v reviews co som nasla sa nikto nestazoval ze by mu to spalilo nohy, tak snad nebudem prva:D)

      Odstrániť