Ahoj, keďže práca nepočká, príspevok je až dnes. Nafotené to mám už dlhšie len nebol čas písať. A hlavnou témou bude paletka od anglickej firmy SleekMakeUP. Bol to darček k meninám, ktorý som si sama objednala a vybrala :) Mám rada také darčeky. Je to moja druhá paletka od Sleeku, preto som vedela do čoho idem. Vybrala som si Sunset s tým, že v lete ju využijem. Má krásne farby pripomínajúce západ slnka - veď to má aj v názve :)


Všetkých 12 tieňov, až na jeden(čierny), je perleťových, čo ma trochu hnevá, pretože preferujem matné. Našťastie to nie je nič prehnané, takže sa dajú použiť aj na jednoduchší a prirodzenejší "look". Najviac ma tešia oranžové tiene, do ktorých som sa pred časom zamilovala. Mám modré oči a veľmi pekne zvýrazňujú ich farbu. Sú to skôr teplejšie farby, jediná výrazná studená farba je modrá. Pravdepodobne symbolizuje modrú oblohu. Ak mám pravdu povedať, pre mňa je absolútne nepoužiteľná.  

Obal je pevný čierny plast, ktorý sa dobre zatvára. Je veľmi skladná, nakoľko je veľmi tenká. Nezaberie veľa miesta v kabelke ani vo väčšej kozmetickej taštičke.

Čo sa týka kvality tieňov, Sleek paletky sú určite výborne. Hlavne v pomere cena/výkon. Tiene sa krásne nanášajú, hlavne štetcami. Skúšala som aj priložený obyčajný aplikátor ale absolútne to nie je ono. Výdrž je slušná, nakoľko mám veľmi mastné viečka, musím používať podkladovú bázu. Sú výborne pigmentované, stačí z nich minimálne množstvo. Miešanie/blendovanie farieb je jednoduché a zvládam ho aj s plochým štetcom.


Paletku som objednávala z ebayu, prišla mi cca za dva týždne, čo je štandardná doba dodania z UK. Paletka ma s poštovým stála 11 libier. Sleek ponúka veľké množstvo rôznych paletiek. Ak hľadáte niečo kvalitnejšie, čo vás ale nezruinuje, určite ich vyskúšajte. Dajú sa nájsť aj na oficiálnej stránke Sleek, ktorý zasiela aj na Slovensko. Len cena poštovného vychádza na 9€. Preto odporúčam buď veľkú objednávku, alebo ebay.

Na záver ukážka môjho pokusného líčenia, boli prevažne použité tiene zo Sunset paletky, plus dva matné z Oh So Special (takisto Sleek). Linka je je čierny tieň nanesený mokrým štetcom.



5 Comments

  1. No to je krasne licenie... ta oranzova je bozska, vobec sa ti necudujem, ze si si ju oblubila :-). Inak, ja som vcera robila dost podobne licenie, zvlastne, cele leto som na tieto farby nemala chut a teraz, ked uz konci, tak siaham len po "sunset-ovych". A este podotknem, ze blending sa ti velmi vydaril, super praca! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. Mám rada teplé farby, aj keď podľa všetkého by mi viac mali pristať studené :) Teraz na koniec leta, začiatok jesene sa podľa mňa najviac hodia takéto "slnečné" farby

      Odstrániť
  2. krásne farby :)
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť