Ahojte!

Aj keď sa zdá, že nadpis toho s krásou veľa spoločného nemá, opak je pravdou. Aspoň podľa mňa :) Ale začnem pekne po poriadku. Hovorí sa, že krása má prameniť zvnútra. Je to strašné klišé, ale niečo pravdy na tom bude. Ak nám v tele všetko nefunguje tak ako má, dôsledky sa časom prejavia aj na povrchu - teda na pleti. Vždy som mala problémy s akné, nie však klasické, ale niečo ako mini vredy, ktoré sa mi tvorili zásadne a vždy len okolo nosa a brady. Líca mám čisté a nikdy som s nimi nemala problém.
Navštevovala som aj kožné, kde to vždy skončilo pri antibiotickej masti, ktorá to na určitú dobu zastavila, ale časom mi to vždy vrátilo. Pretrváva to doteraz, aj keď v menšej miere. Pubertu som už dávno prekonala, klasicky som očakávala, že tento problém zmizne. Nestalo sa :( Je to lepšie, ale stále to je. Od malička mám aj problémy so žalúdkom (bolesti, nadúvanie, zlé trávenie). To je asi také kratšie zhrnutie môjho stavu :)

No a postupne sa dostávam, tam kam som chcela :D Moja veľmi dobrá kamarátka začala asi pred dvoma rokmi navštevovať lekárku, ktorá sa zaoberá homeopatiou  a alternatívnou medicínou. Mala naozaj vážne zdravotné problémy, ktoré sa s mojimi nedajú porovnať. Jej stav sa v priebehu užívania "liekov" natoľko zlepšil, že momentálne nepotrebuje žiadne lieky na dýchanie, alergiu a pleť sa jej opäť vyčistila.
To ma naštartovalo ku tomu, aby som na niečo také dala aj ja. Klasické spôsoby liečenia na mňa nikdy veľmi neúčinkovali, tak som si povedala, že to skúsim.

Podstúpila som prvotné vyšetrenie, ktoré pozostávalo z toho, že mi pani doktorka vykonala tzv. Elektro- akupunktúrne vyšetrenie. Teraz trošku ukradnem z internetu:
Ide o akési spojenie akupunktúry, homeopatie i súčasnej modernej medicíny a elektroniky. Vieme, že podstata akupunktúry spočíva v dráždení bodov energeticky spojených s vnútornými orgánmi alebo funkciami ľudského tela. Tieto body vieme s pomocou špeciálneho prístroja a veľmi slabého elektrického prúdu podráždiť a odmerať odpoveď príslušného orgánu, ktorý je s konkrétnym bodom vnútorne spojený. Zisťujeme jeho zvýšenú alebo zníženú aktivitu a dokážeme tak zistiť poruchu v jej prvopočiatkoch, v odbornom jazyku v tzv. predklinickom štádiu, keď sa navonok ešte nijako neprejavuje a laboratórne či iné prístrojové vyšetrenia neobjavia odchýlku od normy. EAV je teda ideálna preventívna metóda, ktorá nemá nijaké nepriaznivé vedľajšie účinky. (zdroj)

Z vyšetrenia prišla na to, že môj problém je metabolického charakteru, teda, že určité potraviny netrávim tak ako by som mala. Z toho sa mi zanáša organizmus a spôsobuje mi problémy, ktoré sa prejavujú aj zlou pleťou. Konkrétne ide o mliečnu bielkovinu - kazeín. To je teda tá potravinová intolerancia, ktorú som spomenula v nadpise. Následne mi doporučila pár "liekov" na prečistenie organizmu, vysadenie všetkého mliečneho a opýtala sa mi, či mám záujem o detoxikáciu organizmu.
Keďže som vedela do čoho asi idem, samozrejme, že som povedala áno :) Tak teda mi objednala kvapky, ktoré budem užívať a mali by mi pomôcť.



Sama som veľmi zvedavá, ako na to môj organizmus zareaguje a či sa dostaví nejaký výsledok. Poctivo som teda pred pár dňami vylúčila zo stravy všetko mliečne. Postupne si zvykám na sójové mlieko a ryžové dezerty :) Navštevujem bio potraviny a čítam zloženia :) Boli by ste prekvapení do čoho všetkého sa dáva mlieko.

Takisto som bola upozornená, že detoxikácia sa prejaví zhoršením pleti, takže sa "teším". Prvá lastovička sa mi objavila na obočí v podobe vyrážky :) Teda kamoška tvrdí, že je to TO :D



Tu je zoznam liekov, ktoré užívam (viď foto):
fin Chloretabs - Finclub
fin Candimis - Finclub
Joalis Cranium - Joalis
Joalis Metabex  - Joalis
Joalis Colidren - Joalis

Tento "článok" je tu hlavne pre mňa ako blogový zápis z mojej liečby, aby som mohla spätne porovnať, či to zaberá, alebo nie :) A pani doktorka, ktorá mi robila vyšetrenie nie je žiaden šarlatán, ale detská lekárka, ktorá sa vo voľnom čase venuje alternatívnej medicíne :) To len aby sa vedelo.
Ak by niekoho niečo z toho zaujalo, kľudne sa pýtajte. Som síce úplný laik, ale pokúsim sa odpovedať najlepšie ako viem :)




4 Comments

  1. nebola si na tom vysetreni nahodou v KE?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pokial vie, tak ano. BOla na vysetreni v KE. A inak, Granuska, ani by si neverila kam do vsetkeho trepu psenicu! Takze si potom davaj pozor aj na lieky, ak by si nahodou nejake neskor dostala od inych pani lekarok. Treba stale upozornit na intoleranciu mlieka. my to mame s tym lepkom a napokon je aj v niektorych probiotikach.

    Daj vediet, ako to potom ide a asi sa objednam i ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lučiak: Áno, bola som v KE :) Pani doktorka sa volá Nemčoková. Poznáš ju?
    Sofi: Viem, aj v takych veciach je mlieko a mliecna bielkovina, ze sa cudujem, ze co to tam robi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len ti ostava rozum stat a potom sa len pytas, preco to tam vobec je! Psenica v lentililkach, v dzusoch? bodaj by nebolo tolko alergikov na lepok a mlieko, ked ju j**** do vsetkeho.

      Odstrániť