...a hľadá a hľadá. A mám smolu, lebo zatiaľ som nenašla žiaden, ktorý by mi vyhovoval. Dnes bude reč o dvoch, z toho jeden sa tvári, že je naozaj úplne super. Veď je predsa z lekárne, tak musí fungovať! Bodaj by...



Najprv ale začnem lacnejšou variantou a to Essence My skin zmatňujúci krém. Našla som ho DM-ku, za nejaké 2€ a povedala som si, že skúsim. Bolo to niekedy v máji, pred prvými "letnými" horúčavami. Vtedy sa z mojej pleti stáva veľko-výrobňa mazu a lesknem sa ako mesiačik na hnoji. Nutne teda potrebujem pleť zmatniť, čo na najdlhšiu možnú dobu.
 

Takže za tie dve eurá tento krém splňuje, čo sľubuje. Pleť je po nanesení pekná a matná. Ak nie je nad cca 28 stupňov, tak to vydrží bez prepudrovania aj 6 hodín. V tropických horúčavách jednoducho nestíha. Veľmi pekne vonia a má ľahkú gélovú štruktúru. Čo mi však na ňom vadí je, že po nanesení je pleť akoby stiahnutá. Keď na to dám BB krém, je to OK.
Z čoho ho však podozrievam je, že mi zanáša póry. A poriadne! Aj keď pleť večer poriadne odlíčim, mám upchaté póry až na lícach :( Takže pokračujem v hľadaní krému na mastnú pleť.
Ak však hľadáte niečo na mastnú pleť a váš rozpočet je obmedzený, vyskúšajte ho. To zanášanie pórov, môže byť len u mňa.


1. Essence My Skin zmatňujúci krém - v obale, 2. Essence My Skin zmatňujúci krém -konzistencia
3.  Essence My Skin zmatňujúci krém - na ruke, 4. Essence a Bioderma Sébium MAT vedľa seba


...a keď už som bola pred dovolenkou v lekárni nakúpiť si opaľovacie krémy Bioderma (ach tá blogová masáž), tak som podľahla a kúpila si Bioderma Sébium MAT. Sľubuje redukciu lesku a absorpciu  mazu počas celého dňa. Má príjemnú nevtieravú vôňu, je bielej farby a pleť po nanesení nie je stiahnutá.
Používala som ho pravidelne viac ako tri týždne počas júla a som absolútne sklamaná. Za dve hodiny som celá lesklá a púder je môj najlepší kamarát. Čakala som aspoň podobný efekt ako u Essence. Teda budem úprimná, ja som čakala niečo úžasné :) A nič z toho. Skúšala som aj combo Sébium MAT a Pore Refiner (tak isto Bioderma), ale výsledok bol podobný. Spotrebovať ho spotrebujem, ale žeby som opäť vyhodila cca 15€ za niečo čo vôbec nefunguje, to určite nie.

A keďže leto sa pomaly končí, tak moje hľadanie tiež. Nenašla som :( Teraz presedlám na niečo, čo mi aspoň trošku zamaskuje a zmenší moje krásne póry :)


8 Comments

  1. Hm, tak najst naozaj dobry krem, vie byt fakt zlozity problem... mala som aj Sebium aj Pore Refiner, ale ja si celkovo asi s Biodermou velmi nerozumiem, nevieme najst spolocnu rec, takze tiez moj nazor je skor negativny - vidis, nie si v tom sama ;-) Ja teraz pouzivam nestriedacku krem od Avene a Lumene a pory mi neupchavavaju, ale s tym leskom neviem - tu vo Finsku neboli take sialene horucavy, aby som videla dokaz aj v takychto podmienkach :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takisto, Bioderma a ja si neviem nájsť spoločnú reč. Od Avene mám Cical plast a používam ho veľmi rada občas na noc. Takže ďakujem za tip, popozerám si od nich aj nejaký matujúci krém.
      Inak severská klíma je úplne iná káva, bola som pred pár rokmi vo Švédsku a moja pleť sa tam úplne inak správala :D

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Huh, môj posledný pobyt vo Fínsku skočil s teplotami 37 stupňov Celzia, takže sme sa tak svorne všetci rozpúšťali a dokonca aj pleť.
    Sebium mám doma a tiež mi nejak nevyhovuje. Ale potom som si kúpila La Roche MAT ( nemám ho teraz po ruke, preto sa môže názov trochu líšiť)a som s ním celkom spokojná. Vlastne, moja pleť zatiaľ znesie len kozmetiku od LAroche, inak je celá ototo....
    Essesnce, inak máš odvahu. Ja sa bojím od toho kúpiť niečo na tvár. Odkedy som mala odlíčovacie vreckovky, ktoré mi spôsobovali pálenie pokožky, tak som si povedala, že radšej nebudem pokúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si povedala, že skúsim ten Essence a nakoniec to nebolo až také zlé :D Inak od nich používam len lesky, tie majú skvelé.
      La Rochce MAT som mala vzorku, ale vies co zistis zo vzroky... Budem musiet ist ozbijat mojho kamarata v lekarni, nech mi este nejake da :D

      Odstrániť
    2. tak ozb9jaj poriadne. Podľa mňa za to stojí

      Odstrániť
  4. Mňa celkom milo prekvapil Balea young matujúci krém s vôňou limetky, ktorý mi v lete na moju lesklú T-zonu sedel. Samozrejme, že som matná nebola pol dňa, ale ako zmatňujúci podklad, ktorý zároveň osviežil, sa mi rozhodne osvedčil... Čo sa týka Biodermy, tiež som sa z nej nezbláznila. Vyskúšala som aj Sébium Mat, a ...u mňa slabota!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počula som už o tej Balee a asi ju vyskúšam, nie je drahý a možno mi sadne. Bioderma ma aj dobre veci, ale tieto Sebium veci mi nejako nesadia, co ma fakt mrzi...

      Odstrániť