Ahojte! 
Tento BB krém mal ku mne veľmi zvláštnu cestu. Pôvodne si ho objednala kamarátka. Nesedel jej a tak mi ho dala, že nech vyskúšam. Po prvom použití som bola nadšená, takže skončil u mňa :) Ale pekne poporiadku.
Tento BB krém je od kórejskej firmy BRTC, ktorá sa preslávila hlavne - čo by človek ani nepovedal :) - BB krémami. Sľubuje tradičné veci, na ktoré som pri ázijských BB krémoch zvyknutá - a teda  vybielenie pokožky, ochranu pre starnutím a vysoké SPF. Zároveň by mal byť vysoko hydratačný. Dostal sa ku mne v tuhej zime (február 2012) preto som hydratáciu uvítala.

Nakoľko môj obal už vyzerá všelijak, prikladám najprv obrázok z oficiálnej stránky. Krabičku už nemám, takže fotka nebude. Ku obalu len toľko, že je to klasická tuba, z ktorej si vytlačíte práve toľko, čo potrebujete. 


A tu je fotka môjo BB krému. Ako ste si mohli všimnúť, obal už niečo pamätá - teda tak vyzerá. Popravde, v zime mi rozhodne dostatočne hydratačný nebol, takže som ho odstavila mimo. Tvorili sa mi z neho šupinky. Momentálne v lete, hlavne však vo vyšších teplotách mi sadol. Pomerne dobre matuje pleť a zároveň aj kryje. Má príjemnú nevtieravú vôňu a dobre sa rozotiera. Na fotke vidíte moju pleť bez a po aplikácii BB krému. Dobre vyrovnáva farebný tón pleti.



Čo sa týka odtieňu, má slabší nádych do šeda, ktorý sa však na pleti stráca. Na fotke môžete vidieť odtieň po vytlačení z tuby, ľahšom rozotrení a úplnom vpracovaní do pokožky. Samotný BB krém nemá žiaden "glow/žiarivý" efekt.


Celkový dojem z toho BB krému nie je zlý. Určite je veľmi vhodný na leto. Nedoporučila by som ho suchej pleti, nakoľko ju nedokáže dostatočne hydratovať (to bol dôvod, prečo ho kamarátka posúvala ďalej). Osobne mi viac sedí Skin79 Hot Pink, ktorý je moja stálica. Najlacnejšie ho zoženiete na ebay cca okolo 16 dolárov.



3 Comments

  1. Skon79 HOT Pink je milacik, na ten nedam dopustit. Sice, mohla by som vyskusat aj tento. Jedina nevyhoda tychto veci je, ze ak ho potrebujete ASAP, tak musite cakat doslova August september alebo potom. Novy doleti do 3 tyzdnov. Preco?! Preco!?

    Ale inak dobre fotky a aj to krytie. Smiem byt pokusny kralik? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne veci chodia do tyzdna a par dni, preco to tebe leti 3 tyzdne?

      Odstrániť
    2. mna sa nepytaj. Tyzden a cakam, nic neprichadza. Zaplatene, expedovane a nic....

      Odstrániť