Ahojte, normálne som plánovala trochu iný článok a zajtra, ale človek mieni a ebay mení :) Názov určite nemá nič spoločné s blížiacim sa začiatkom školského roka, ale s kórejskou kozmetikou. Pri klasickom prehrabávaní obľúbených obchodov sa mi pod ruku (oko) dostal tento divný názov a ešte divnejšie obaly. Túto kozmetiku absolútne nepoznám, preto ma to zaujalo a začala som googlit. A tu je výsledok:

Too cool for school je mladá (vznik 2009) kórejská značka. Ich oficiálna stránka je riadna divočina - najprv som musela zapichnúť takú dosť "creepy" bábiku, potom uloviť rybičku a nakoniec som sa preklikala aj ku obsahu. Stránka je v angličtine, takže prezeranie produktov je v pohode. 



Prvé čo človeka zaujme sú obaly. Keďže je sa som starý kórejský kozmetický "harcovník", mňa už málo čo prekvapí... z tohto som však naozaj vedľa jak tá jedla. Veď posúďte sami :)






Všetky ilustrácie má na svedomí nemecká ilustrátorka Anke Weckam, a jednotlivé postavičky majú aj svoje mená a charakteristiku. Kresbičky sa nachádzajú na prepracovaných obaloch, ktoré čerpajú námet zo školského prostredia. Takisto ma veľmi zaujal design ich obchodov, ktorých majú momentálne 23. Ich sortiment tvoria produkty starostlivosti o pleť a dekoratívna kozmetika.



Čo sa dá ťažko posúdiť je kvalita, keďže recenzií je zúfalo málo a ebay strašne predražený. BB krém, ktorý predávajú na svojej stránke za 18,000 wonov (cca 13€), nájdete na internete za cca 27€. Snáď keď sa zvýši záujem o túto značku, klesnú aj ceny...

Všetky obrázky sú z oficálnej stránky Too cool for school.


13 Comments

  1. neskutočne ma oslovil dizajn, idem pátrať :) ďakujem za tip, o takejto značke som ani netušila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rad, že sa páči. Aj mňa ten dizajn dostal :)

      Odstrániť
  2. tie obaly su take rozkosne! hlavne vonaviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera! Co taky od Korejců čekat, miluji jejich VŠECHNO! Je to momentálně moje vysněná destinace :-)

    LONDON-PARIS Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Panecky, tak ten dizajn je neskutocny... uz dlho sa mi obalom nic tak velmi nepacilo, strasne mam rada take 'haluze' :-). Idem pogooglit, neexistuje, ze si davaju na nete taku marzu... musime nieco vymysliet :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Googli, možno nájdeš. Daj potom vedieť. Ja som našla, ale poštovné tam bolo pomaly drahšie ako samotné veci. Podľa mňa je toho po nete málo a môžu si nahodiť cenu, konkurencia to nemá. Snáď sa to zlepší, chcela by som vyskúšať nejaké veci.

      Odstrániť
  5. to vypadá výborně všechno!
    hlavně ty kuličky, vrrr

    OdpovedaťOdstrániť
  6. (a chtělo by to zrušit ověření slovem .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vykonané :) Vďaka za tip, mne ako autorovi to neukazuje :)

      Odstrániť
  7. Tak dizajn je naozaj bezkonkurenčný, v našom slengu tzv. "štílik"! Určite sa po tejto, pre mňa rozhodne, novinke poobzerám...! Perfektný tip!

    OdpovedaťOdstrániť