Po dlhej predlhej dobe som konečne dokončila túto krabičku :) Keď to tak zrátam, tak na etapy som ju robila pomaly rok a pol :) Každopádne som rada, že je konečne hotová a mám z nej radosť. Málokedy sa mi páči, čo urobím a táto "šperkovnička" je podľa veľmi fajn :) Moja mamina mi ju okamžite zhabala, vraj potrebuje darček pre kamarátku k narodeninám. Nehádam sa, aspoň bude robiť niekomu radosť, u mňa by zapadla prachom, ako sa poznám :)

Čo vy a ručné práce (korálkovanie, šitie, robenie škatuliek...)? Baví vás to, alebo ste sa o to nikdy nepokúšali? Podľa mňa je to skvelý relax a človek aspoň na chvíľu vypne počítač :) Teda to je môj prípad :)


3 Comments

  1. Ja som dokopy spravila asi 7 sperkovniciek takouto technikou a darovala som ich dalej. Len nie vsetky boli biele, pokusala som sa aj cierne a poviem ti, ze to vyzera super-luxusne. Mam nikde fotky urcite, tak ti ich ukazem.
    Rada robim taketo veci aj krabicky a aj drevene sperky touto servitkovou technikou a posunula som sa aj na drotiky, ale bolia z toho ruky. Lez lenivost je velky nepriatel.

    Ale i tak...na teba sensei nemam :-) ani v servitkach a ani koralkovani. Neviem, mam pocit, ze tieto veci, myslim ich prevedenie, velmi vystihuju cloveka, ktory ich robi. Moje su take nemotorne a mohutne a tvoje take jemne a vznesene :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ze som si dala namahu.... http://kitsunessofia.blogspot.de/2012/08/sikovne-ruky-servitky.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne vyrabaj, si nejako prestala a pritom ti to islo. Ano, lenivost je svina, ja som dokonaly priklad... a este bordel v materialy, to ma vzdy odradi daco robit :D

      Odstrániť