Dnes opäť raz reč o kórejskej kozmetike. Ako ste si mohli všimnúť, som ňou mierne posadnutá :) A reč bude o pomerne známej značke - aj v našich blogových končinách- konkrétne SKIN FOOD. Objavila som ju v prvej veľkej vlne, keď som zháňala svoj prvý BB krém. Ten bol síce nakoniec od Etude House, ale s ním mi prišli aj vzorky od tejto firmy a začala som skúšať.



Poďme sa ale trošku pozrieť na históriu tejto značky. Vznikla v roku 1957, teda v období pár rokov po vojne na Kórejskom poloostrove. Je to teda jedna z najstarších kórejských kozmetických značiek. Do roku 2003 však patrila medzi malé a nie veľmi známe aj v rodnej krajine. Nový manažment sa rozhodol omladiť značku a dostať ju viac do povedomia. Ich pôvodné plány boli skromné, otvoriť do roku 2005 šesť až osem obchodov. Značka však zaznamenala fenomenálny úspech, v súčastnosti majú otvorených 817 pobočiek v 14 krajinách, pričom v rodnej Kórei ich je 482. Samozrejme, že veľký vplyv na rozširovanie značky do iných krajín mala Hallyu wave - Kórejská vlna. Za úspechom doma však stojí hlavne koncept potravy pre pleť, čo je aj doslovný preklad tejto značky.




Tak ako je Etude House ružový a prečačkaný, Skin Food má veľmi príjemné obaly, ktoré v nás majú navodiť dojem, že v kúpeľni máme poctivú "ručne robenú" kozmetiku. Samozrejme, Skin Food nie je žiadna bio kozmetika, ale hlavné propagované zložky ich výrobkov sú vždy prírodné. Ovocie, zelenina, bylinky, med, mlieko... Skin food pôsobí dospelejšie a teda aj okruh zákazníkov, ktorých chce osloviť je úplne iný. Tomu je prispôsobená aj ponuka produktov. Vyrábajú snáď všetko okrem zubnej pasty :) Medzi ich najúspešnejšie produkty patrí Aloe Sun BB Krém, Peach Sake pleťová rada, Black Sugar Mask zmývateľná maska a mnoho iných.




Medzi tvárami, ktoré propagujú Skin Food veľa K-pop hviezd nenájdete. Skôr kórejské herečky, napríklad súčasná tvár Lee Min-Jung alebo Sung Yu-Ri.

Sung Yu-Ri

Lee Min-Jung

Skin Food disponuje aj peknou anglickou verziou svojej stránky, aj keď s novinkami oproti kórejskej trošku mešká. Nájdete na nej ale popisy ku jednotlivým výrobkom, aj zaujímavé rozdelenie kozmetiky podľa typu pleti. Ak sa chcete aspoň pokochať na nových výrobkoch, prekliknite sa kórejskú verziu :)

Osobne mám túto značku rada, je príjemná. Žiaden ich výrobok pre mňa nebol nejaké veľké sklamanie (klamem, špirála bola hrozná, ale to budem asi ja divná, mama si ju chválila). Ak chcete začať s kórejskou kozmetikou, určite sa popozerajte po vzorkách, ktoré sa dajú zohnať na ebay za pár dolárov.
Príjemné objavovanie ďalekej Ázie prajem :)



One Comment

  1. akurát som si od nich objednala celú perlovú sadu na pleť, tak som hrozne zvedavá :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť