Ahojte :)  V prvom rade sa musím trošku ospravedlniť, že tu týždeň nič nepribudlo :) Mala som dovolenku a užívala som si nič nerobenie v plných dúškoch :) Dnes by som vám ale rada priniesla trošku dlhší príspevok. Konkrétne sa bude jednať o recenziu na sadu štetcov od firmy Zoeva. Konkrétne sa jedná o sadu EYE DEFINITION.

Zoeva je nemecká značka dekoratívnej kozmetiky, ktorá začína byť v našich blogových vodách naozaj známa. Najväčší podiel na tom bude mať asi Monika z blogu Monica In Essence, ktorá ich štetce pravidelne používa a píše o nich. Osobne som značku zaregistrovala skôr, cez nejakú reklamu na facebooku. Nevenovala som jej však pozornosť, nejako ma neoslovila. Vďaka kladným recenziám som však zmenila názor a minulý mesiac som urobila prvú objednávku. Tá dorazila pomerne rýchlo a ja som mohla začať skúšať.


Okrem sady EYE DEDINITION (sivé štetce) som si objednala aj ďalšie dva (čierne štetce) a podkladovú bázu pod očné tiene. O tom bude reč ale inokedy. Sada došla v ružovom púzdre, ktoré som samozrejme zabudla odfotiť :) Možno inokedy. Štetce v nej ale nenosím, nasťahovala som si do nej kozmetiku, ktorú nosím stále so sebou, tj. púder, korektor a nejaké lesky. Je veľmi šikovná do kabelky. A je ružová, čo viac chcieť :)


A začnem hneď tým najobľúbenejším štetcom. Fine eyeliner brush je tenučký štetec na očnú linku. Priateľ skonštatoval, že s tým by sa dobre maľovalo aj normálne :) Mne sa s ním konečne podarilo nakresliť linku, ktorá nebola hrubá a nemotorná. Aj chvostíky si viem nakresliť :) Proste láska na prvé vyskúšanie. Konečne sa na gélové linky nepozerám ako na najväčšieho nepriateľa.



Druhým štetcom je Eye Blender, ktorý by sa mal používať na "prepojovanie" tieňov. Mne osobne nejako prischol ku očnému oblúku/ohybu oka na vytváranie "dymového" líčenia. Je veľmi jemný a skvelo tvarovaný.


Tretí najobľúbenejší štetec je Pencil brush. Aj keď podobné štetce mám asi tri, tento mi rýchlo prirástol k srdcu. Používam ho pod oko, na hrubšiu linku z tieňov, do zábybu oka... Je veľmi presný a má mnoho využití. Dokonca som s ním rozmazávala aj ceruzku a podarilo sa.


Shader brush je klasiký plochý štetec na nanášanie tieňov na celú plochu viečka. Opäť je jemný, pomerne presný, ale zas nejako neprekvapí. Spĺňa ale všetko, čo sa od neho čaká. Mám doma nejaké iné obyčajné "noname" štetce a veľký rozdiel nevidím.


Dá sa povedať, že zmenšenina predchádzajúceho štetcu je Pencil shader brush. Je užší ale rovnako plochý. Je vhodný na nanášanie tieňu na malú plochu, keď potrebujete byť presný. Prípadne vnútorný kútik oka, pod obočie, spodná linka oka. Je malý a šikovný.


Posledným zo sady bude Smudger brush. Zatiaľ môj najmenej používaný štetec. Nejako som ku nemu zatiaľ nenašla cestu. Je opäť plochý, ale má kratšie štetinky. Je hlavné využitie by malo byť na rozotieranie ceruzky pri dymovom líčení. Keďže zatiaľ nebolo veľká príležitosť ho využiť, radím ho z celej sady na posledné miesto. Časom sa ale určite prebojuje vyššie.


Celkové zhodnotenie by bolo asi takéto. Za tých 17€ sa táto sada určite oplatí. Ak by ste si každý z týchto štetcov kupovali zvlášť, dokopy by ste zaplatili cca 31€, bez ružovej taštičky. Rozdiel oproti štetcom kupovaným zvlášť je dlhšia a čierna rúčka. Kvalita je výborná. Aj keď nemám s čím porovnávať, keďže nejaké drahé značkové štetce nevlastním. S týmito som však veľmi spokojná a neláka ma objednávať štetce z USA a platiť prehnané poštovné. Štetce používam každý deň a moje staré štetce trčia pekne bokom :)

A n záver úplne mimo, včerajší výlet do Tatier a jedna celkom podarená fotka z Popradského plesa.




7 Comments

  1. your blog is really fantastic <3 I've also a blog :) if do you want we can follow each other :D visit my blog and let me know :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Osobně si vystačím jen se štětcem na pudr :-) Ta poslední fotka je skvělá!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dlhú dobu som aj ja tak fungovala, ale blogový svet ma zlákal na štetce. Ďakujem, som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  3. krásne fotky, ďakujem za spomenutie :) som teraz dostala fine eyeliner štetec od Zoevy a je fantastický !!! a som rada, že si spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa musím poďakovať za skvelé recenzie a tipy :)

      Odstrániť
  4. tieto stetce som este nemala moznost vyskusat ale urcite to napravim pretoze som ich musela objednat :)

    http://lovelyleyla.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jasa práve teraz chystám na prvé štetce od Zoevy:)

    OdpovedaťOdstrániť