Čistiaca pena od Etude House je moja druhá pena na tvár z Kórey. Je to veľké 150 ml balenie, ktoré vám vydrží naozaj veľmi dlho, pretože na čistenie jej spotrebujete naozaj veľmi málo. Podľa názvu by sa malo jednať o penu s čajovým extraktom. Ja mám z piatich dostupných vôní Milk Tea. Nakoľko nepijem čaj s mliekom, neviem, či to naozaj tak aj vonia. Každopádne pre mňa to má skôr mydlovú vôňu, ktorá by podľa mňa mohla prísť niektorým ľudom aj nepríjemná. To bolo asi prvé mínus tohto výrobku.



Oproti mojej predchádzajúcej pene (SKINFOOD Green Tea Milk) je podstatne hutnejšia, treba poriadne zatlačiť, aby ste ju dostali z tuby. Takisto sa ťažšie roztiera a je potrebné mať tvár dostatočne mokrú, aby sa vám dostatočne spenila. Čistí však veľmi pekne, odlíči make-up a nie je potrebné žiadne dodatočné drhnutie. Po umytí je pleť príjemná a svieža.

 Vytlačená a rozotretá pena bez pridania vody.



Mám mastnú pleť a aj napriek tomu mám pocit, že mi pokožku až príliš zosušuje. Preto by som ju doporučila len mastnej pleti, suchá nech sa jej vyhne. Aspoň v zimnom období určite. Jej veľká výhoda je naozaj prijateľná cena, ktorá aj s poštovným vychádza na cca 8 dolárov. Podobný produkt u nás za túto cenu asi ťažko nájdete. Ak by ste však boli ochotný investovať trochu viac, určite by som skôr odporučila peny od Skin Food, ktoré majú jemnejšiu štruktúru a pleť tak nevysušujú.
Kúpu neľutujem, určite ju spotrebujem celú. Nabudúce však chcem určite niečo iné. Napríklad SKINFOOD Egg White Pore Foam, ktorá už je na ceste a moja kamarátka si ju veľmi chváli.


2 Comments

  1. z Etude House vyskúšaj baking powder :) tiež čo je v takomto obale. ak používaš BB cream, je naozaj super:) ja som dostala vzorky a musela som hneď do obchodu nabehnúť:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kamoška to mala na dovolenke a stále si to chválila :D Nejako som to ale nevyskúšala a ľutujem. Teraz budem objednávať novú penu a uvažujem práve nad tou čo si písala alebo skin79 tiež niečo na BB krém. Tiež som mala vzorku a tak srandovne to bublinkovalo, že som to skoro kúpila :D

    OdpovedaťOdstrániť