...alebo po čom moje srdce piští a Kórejci ponúkajú na ebay :D Tento zoznam by mohol byť prakticky nekonečný, pretože ja stále niečo "potrebujem". Možno by som sa mala poobzerať aj u nás, ale aj tak stále skončím pri niečom kórejskom.
Urobila som "pekný" obrázok nutných vecí :) Som zvedavá na čo sa počas marca ulakomím. Minulý mesiac som bola slušná, nič som si neobjednala, takže si musím doplniť deficit :)

Teraz názvy:
  1. SKINFOOD Ginseng Mask, Wash-Off Pack - ženšenová maska na tvár
  2. TONYMOLY Latte Art Milk Tea Morning Pack - ranná maska tvár
  3. ETUDE HOUSE Sleeping Pack (Bright & Soft) - nočná maska
  4. ETUDE HOUSE Wonder Pore Freshner - pleťová voda na póry
  5. ETUDE HOUSE Skin [mal:gem] malgem care oil sebum - toner na tvár, reguluje mastnotu
  6. SKIN79 The Oriental Perfect Cover BB cream - korektor
  7. SKIN79 Snail Nutrition BB Cream SPF 45 PA+++ - slimačí BB krém
  8. ETUDE HOUSE Fresh Cherry Tint, #3 Peach - tint(atrament?) na pery - oranžový
  9. ETUDE HOUSE Baby Skin Base #1 Baby Green - zelený podkladový krém

Masku mi netreba, ale chcem :) To je u mňa väčšinou najsilnejší argument. Vlastne mi z týchto deviatich vecí netreba nič. Ale o čom by ten život bol, keby si raz za čas niečo pekné nedopriali :) A tie obaly <3


3 Comments

  1. No to je nádhera! I moje srdce piští! Jaj..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. téda mě hrozně zaujala ta maska :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, ta maska ach... skusala som olivovu z tejto rady a je skvela, len je skor na suchu plet a premastovala by ma. Takze chcem tuto :D A este aj taku krasnu naberacku ku tomu davaju :D

    OdpovedaťOdstrániť