Pokračujeme vo „vajcovej trilógii“ ;) Ako druhý príde na rad tzv. TONY MOLY Egg Pore Tightening Pack, alebo ako mi to google translator veľmi odborne preložil – Tony moly vajcia pórov sťahovacie pack :D Takže zrozumiteľne, maska na sťahovanie pórov.


Obal je klasické vajíčko, ako pri predchádzajúcom produkte, len tentokrát má svetlo hnedú farbu. Vo vnútri sa nachádza ďalší vrchnák a pod ním spomínaná maska. 



Jej konzistencia je v kelímku pomerne hutná, na pleť sa nanáša ťažšie a vytvára hnedý film. Ten asi po 10 minútach zaschne a treba ho zmyť. Mala by sa používať dvakrát týždenne, ja som si ju v prvotnom záchvate dávala aj 4 krát, čo asi fakt nebol dobrý nápad :D



Maska má zvláštnu vôňu, nezapácha, ale pripomína mi to skôr nejakú lekárenskú masť. Farba je divná hnedá a nebude písať, čo konkrétne vo mne evokuje ;) Po asi desiatich minútach od nanesenia vám začne sťahovať tvár. Osobne som mala chuť si ju stiahnuť ako zlupovaciu masku, ale nedarí sa to, musíte ju umyť.
Či pomáha, neviem. Občas mám pocit, že áno, inokedy nie. Nie som doteraz rozhodnutá, či s ňou spokojná alebo nie. Alebo to s tými mojimi pórmi nie je až také zle ;) Neviem, či si ju ešte kúpim. Som pri nej typická žena, neviem, čo chcem :D



Jedno upozornenie, masku treba dobre zatvárať aby vám nevyschla. Cena je približne rovnaká ako pri predchádzajúcom produkte a to okolo 13 dolárov aj s poštovným.

Ps: sorry za umazaný obal :D


4 Comments

  1. Když vidím tyhle kouzelné obaly, tak je pro mě obsah až druhořadý. Jsem jak omámená ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ono vzdy potesi, ked je ta vec v tom krasnom obale aj dobra :D A dakujem za pravidelne komentovanie mojich clankov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tohle chci! vypadá to fantasticky :)
    krásný blog,moc se mi líbí tvé články :))*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za pochvalu, veľmi ma potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť