Posledný mohykán vo „vajcovej trilógii“ je TONY MOLY Egg Pore Silky Smooth Balm v preklade niečo ako hodvábny balzám na póry. V podstate by sa malo jednať o podklad pod make-up. Teda je to podklad pod make-up. Toto bola z Egg Pore sady vec, na ktorú som sa najviac tešila. Podľa recenzií sa malo jednať o fantastický produkt, no mne nesadol. O tom ale neskôr.

Balenie je opäť prekvapivo vajíčko zlatej farby. Tentokrát ale nie 30ml, ale 20g, nakoľko je to pevný produkt (ťažko hľadám správny výraz), keď prižmúrim všetky oči, tak to môžem nazvať aj krém. Je jemnej štruktúry, priesvitný teda v balení sa javí biely. Takisto je pomerne hutný, ale nanáša sa ľahko.


Používa sa pod make-up alebo BB krém, čo je môj prípad. Pokožku vyhladí, póry jemne ukryje, na vyplnenie drobných vrások okolo očí nezaberá. Bude to asi tým, že na to nie je vyrobený. Žiaľ, podľa recenzií na internete by mal.


Po nanesení svojho bežného BB krému (Skin79) sa mi pleť veľmi príjemne leskne. Vytvára taký naozaj zdravý lesk, nič extrémne prehnané. Ak si nanesiem tento podklad, tento lesk sa stráca, pretože toto vajíčko pleť jemne zmatní. BB krém s ním vydrží o niečo dlhšie v lepšom neporušenom stave.

Sama vlastne neviem, čo sa mi na ňom nepáči. Teoreticky spĺňa, čo sľubuje, príjemne vonia... je skrátka fajn. Ale mne nesedí. Nepoužívam ho pravidelne a príde mi ako zbytočnosť, ktorú som nepotrebovala. Už tak ráno nikdy nestíham, takže nanášať si o ešte jednu vrstvu niečoho na tvár, sa mi fakt nechce.
Cena je o niečo vyššia ako predchádzajúce produkty – s poštovným okolo 14 dolárov.


2 Comments

  1. Vieš čo, asi ani nie... nepoužívam ho tak pravidelne a póry mám asi stále v rovnakom stave.

    OdpovedaťOdstrániť