Dnes nadviažem na predchádzajúcu recenziu. Spomínala som v nej, že sa snažím zbaviť čiernych bodiek/uhrov/blackhead (vyberte si názov, ktorý sa vám páči). Po dlhšom obzeraní ebayu a priľahlých končín, som si všimla jednu zaujímavú vec. Ak príde v Kórey jeden výrobca s určitým typom produktu, ďalší ho veľmi rýchlo nasledujú. Takže keď má SKIN FOOD, ako my na východe hovoríme, „vajcovú“ radu, TONY MOLY ju má tiež.

Ako prvé ma určite dostali obaly. Kto by nechcel také rozkošné vajíčko :) Produkty sú tri, postupne sa im bude venovať všetkým. Začnem tým, ktorý mne osobne sadol asi najviac.TONY MOLY Egg Pore Black Head Out Oil Gel alebo po našom gél na uhry :)


Balenie je naozaj dokonalé, rozkošné biele vajíčko s odlúpnutou škrupinkou. Vo vnútri sa nachádza ďalší uzáver a pod ním 30 ml gélovitého oleja. Farbou ťahá trošku do žlta, je priesvitný a obsahuje malé čiastočky (2 veľkosti). Tie väčšie pôsobia ako jemný peeling, tie menšie netuším :) 



Použitie je jednoduché, nanesiete primerané množstvo na nos (prípadne inú partiu) a jemne masírujete od 2 do 5 minút. Mňa to po takých 3 minútach prestane baviť, ale kto je vytrvalý :D A teraz začína jeden veľmi zaujímavý pocit, gél sa pri masáži nahrieva. Spolu s jemným peelingom je to naozaj veľmi príjemne a zjavne spôsobuje ten psychologický dojem, že to funguje. Každopádne, po umytí to vyzerá, že sú póry čistejšie. Ja potom ešte praktizujem jeden zlozvyk a to je tlačenie :) (aj keď by som nemala), uhry idú von o niečo ľahšie. Najlepšia kombinácia je po dlhšej sprche alebo vani, kedy máte póry z tepla a vlhka otvorené. 


Používam ho asi 3 týždne, prišiel mi spoločne so Skin food čistiacou penou a spolu mi robia dobre. Nakoľko som mala zo stresu zapálenú polku tváre a vrátilo sa mi silnejšie akné, mám veľmi silne subjektívny pocit, že to pomáha. Nie je to žiaden zázrak, ale pomaly sa to zlepšuje. A ak s tým budem pokračovať tak to bude dobre, aspoň veľmi dúfam

Z troch Tony Moly vajíčok, toto hodnotím najlepšie a pravdepodobne si ho ešte kúpim. Jediná nevýhoda je, že tých 30 ml mi asi dlho nevydrží :) Cena s poštovným bola takisto celkom v pohode a  to okolo 13 dolárov.


3 Comments

  1. wau mas super blog, ja som toto tusim videla na obrazkoch a stale som mala pocit, ze su to " minutky" napr. aj na meranie casu vajicok:D....balenie je take netypicky,zato pekne:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je tak roztomiloučký obal. Budu to tu muset pořádně prošmejdit, tenhle typ kosmetiky skvěle spadá do mýho vkusu ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Korejske balenia su jedna vec, co fakt stoji za to :D obcas je zial obal krajsi ako kvalita a ucinok produktu :D Ale predavaju sa dobre :)
    A dakujem za komentare :)

    OdpovedaťOdstrániť